Du kan skabe synergi mellem din analoge og din digitale markedsføring.

IP-Targeting og IP-Tracking fra Valoris giver dig den nødvendige viden og redskaber.

Ukompliceret og prisvenligt.

Valoris hjælper virksomheder med at målrette markedsføringen mod konkrete navngivne virksomheder. Vi leverer de scripts og data, som sporer og rapporterer dine kunders adfærd på dit website. Ikke statistiske overblik og gennemsnit, men detaljer pr. kunde pr. besøg.

Vi har B2B IP data til at målrette ekstremt præcise annoncekampagner, eller I kan selv anvende vores B2B IP data til et Audience i Adform.

Valoris er markedsledende i Danmark med salgsfremmende løsninger, der bygger på IP-Data.

Digitalt og genialt.

IP-Tracking og IP-Targeting er åbne løsninger, som samarbejder eller integreres med andre analyse- og tracking værktøjer og med CRM-systemer.

Valoris er eneforhandler i Danmark af løsningerne fra Leadenhancer.

Det vi gør og det vi er

 

Vi analyserer dine kunders besøgsadfærd og viser dig, hvordan du kan bruge data til at optimere salgsindsatsen.

Vi viser, hvordan du kan planlægge budget, eksponeringer og kampagneperioder for dine bannerkampagner.

Vi hjælper dig til den optimale anvendelse af IP-Data. Vi hjælper dig til at samordne din digitale og analoge markedsføring.

Søren Rylov har en bachelor i samfundsvidenskab og mange års erfaring om salg, marketing og ledelse.

Anders Peter Andersen er uddannet indenfor salg og marketing og har flere års erfaring med salgsledelse.

Finn Rylov er civiløkonom, HD, har ledelseserfaring og underviser på SmartLearning (Copenhagen Business Academy) i kommunikation.

Hvad kan vi hjælpe med