Valoris:

Vi tror på, at marketing og reklame også skal understøtte det enkelte B2B salg – det konkrete salg.

Målrettet og relevant

Valoris er markedsledende i Danmark med salgsfremmende løsninger, der bygger på IP-Data.

Vi har mange års erfaring i salg og ledelse på B2B området, og vi kender de problemer, der er knyttet til personligt salg, brugen af CMS og målrettet bannerannoncering. Vi ved, at det kan være vanskeligt at fastholde indsatserne overfor målgrupper og nøglekunder.

Vi disponerer over og anvender redskaber og værktøjer, som kan koncentrere dine indsatser mod dine B2B målgrupper.

Digitalt og genialt.

Det vi gør og det vi er

Først og fremmest er vi selv effektive. Vores løsninger arbejder automatisk i baggrunden og leverer løbende dit beslutningsgrundlag . Løsningerne installeres på få øjeblikke, og vejledningen er koncentreret og præcis.

Ingen langvarige konsulentprojekter, ingen usikker projektgennemførelse og ingen kostbare udviklingsprojekter.

Løsningerne er gennemprøvede, enkle og effektive og de producerer resultater, der reducerer dine omkostninger og øger effekten af dit salgs- og reklamearbejde.

Søren Rylov har en bachelor i samfundsvidenskab og mange års erfaring om salg, marketing og ledelse.

Anders Peter Andersen er uddannet indenfor salg og marketing og har flere års erfaring med salgsledelse.

Finn Rylov er civiløkonom, HD, har ledelseserfaring og underviser på SmartLearning (Copenhagen Business Academy) i kommunikation.

Finn er forfatter til kapitlet: “Personligt salg” i Markedsføring, teori og praksis. Forlaget Samfundslitteratur. Og forfatter til kapitlet: Udvikling og forretningskreativitet i Praktisk lederskab / håndbogen. Forlaget Børsen Ledelseshåndbøger.

 

Hvad kan vi hjælpe med