“Fordelen ved IP Targeting er, at vi som annoncør helt præcist kan styre, hvilke virksomheder der skal se vores banner. Det kombineret med IP Tracking gjorde, at vi hver dag fik rapporter over de virksomheder i vores målgruppe, der havde klikket på bannerne”, siger Caroline Helbo fra EG.

“Vi vidste ikke, om websitet understøttede vores forretning, og slet intet om hvordan”. Aleksander Bergstedt, partner i 2ndC

“Rapporterne er på mange måder en igangsætter for salgsarbejdet”. siger Michael Nielsen fra Jydsk Planteservice

“Det var egentlig en klassisk situation. Vi havde travlt, så der gik nogen tid, inden vi fik lejlighed til at høre nærmere om værktøjet IP Tracking, og hvilke fordele det kunne give os”, siger markedschef Jeanette Qvarnstrøm fra Kinnarps, Danmark.

“IP Tracking giver en god mavefornemmelse for, hvad der er i gang derude”. siger Carsten Nielsen fra GSV.

“Vi har ”fået hul igennem” til B2B virksomheder, som vi ikke havde relationer til før”. Lotte Munk, HR- og marketingansvarlig, solvo it

”At ringe til 100 kunder, og måske ikke få noget ud af det, er demotiverende, og kold kanvas er ineffektivt”.
Så konkret udtaler direktør Torben Morsing fra TEAMWORKS sig om årsagen til, at IP Tracking er relevant.

Valoris

Valoris leverer løsninger, som  kunden selv håndterer og administrerer, og naturligvis også hjælp til en effektiv anvendelse.

Løsningerne sætter marketingfunktionen i stand til at levere konkret digital annoncestøtte til salgsarbejdet.

Adresse

Valoris Aps

Mosekæret 4

3660 Stenløse

Info

Telefon: 6171 8855

E-mail: e-mail: info@valoris.dk

CVR: 39773759

Bank: Handelsbanken

Kontonr: 6495 2017610

Swift:/BIC: HANDDKKK

IBAN: DK9364950002017610