IP Tracking viser dig, hvad din B2B målgruppes virksomheder søger på dit website, om de er på vej til at øge eller mindske interessen og meget andet.

IP Tracking leverer aktuelle besøgsdata om din B2B målgruppes besøg på dine websider. Og når du ved, hvad din målgruppe responderer på og interesserer sig for, kan du målrette salgsstyrkens indsats.

Med IP Tracking modtager du automatisk detaljerede rapporter om besøgsadfærden. Søger dine B2B kunder efter nye produkter? Er dine kunder på vej ind eller ud? Responderer de på dine mailkampagner? Hvem responderer?

Dine B2B målgrupper og dine kunder er dit vigtigste aktiv, og aktivet er din viden om deres nuværende og kommende behov, som det vises gennem deres brug af dit website.

Brug IP Tracking til at ændre gætteri til brugbar viden og til mersalg.

 

FAQ om IP Tracking

Hvordan fungerer det? Er det lovligt? Hvordan får jeg adgang til informationerne? Hvor mange kan få rapporterne? Hvordan ved jeg, om IP Tracking fungerer på min hjemmeside? Hvordan kommer jeg i gang? Hvilke begrænsninger er det? Har alle firmaer en IP-adresse? Hvad skal jeg egentlig bruge informationerne til? Jeg ved jo ikke, hvem jeg skal ringe til. Fungerer det kun for Danmark og danske virksomheder? Kan vores søsterselskab i udlandet også bruge det her?

Prøv IP Tracking i 14 dage

At prøve IP Tracking er ganske enkelt.

  1. Du får et script, som du lægger på dit website.
  2. Efter ca. 14 dage mødes vi igen og drøfter resultaterne og mulighederne.

Og så er det op til dig at vurdere om IP Tracking er en god investering. Det er meget enkelt – og vi hjælper hele vejen.

14 dages fri prøveperiode

Skab værdi med IP tracking

Digitale aktiver

Den viden du samler om dine kunders adfærd på dit website, er et digitalt aktiv. Et aktiv på linje med andre aktiver. Aktivet skal vedligeholdes og anvendes. Digitale aktiver er data om dine kunders adfærd på dit website, der fortæller om deres interesse for din virksomhed og dine produkter og ydelser. Hvad kigger kunden på? I hvilken rækkefølge og hvornår? Og når du kombinerer den digitale viden med din salgsafdelings viden om kunden, får du også svar på hvorfor.

Viden giver mulighed for at handle.

Digitale kontaktpunkter

Jo flere steder og jo tidligere dit website møder kundens købsproces, jo større muligheder har du for at være med til at sætte en dagsorden. IP Tracking rapporterer om dit website møder kundens købsproces, og hvor i processen det sker.

Den digitale markedsplads

Udviklingen har ændret markedskommunikationen fra en-til-mange til mange-til-mange. Kunderne venter ikke på dit budskab – de søger indhold på dit website. Køberne udveksler synspunkter og sammenligner på kryds og tværs. Vinderen er den virksomhed, som tidligt skaber værdi for kunden med relevant indhold på websitet. Oplevelsen af værdi i kommunikationen får kunden til at vente værdi i produktet og ydelsen, og øger interessen for dine produkter. Og når du kender dine kunders besøgsadfærd, kan du udvikle dit website til at levere værdierne.

 

Valoris

Valoris leverer løsninger, som  kunden selv håndterer og administrerer, og naturligvis også hjælp til en effektiv anvendelse.

Løsningerne sætter marketingfunktionen i stand til at levere konkret digital annoncestøtte til salgsarbejdet.

Adresse

Valoris Aps

Mosekæret 4

3660 Stenløse

Info

Telefon: 6171 8855

E-mail: e-mail: info@valoris.dk

CVR: 39773759

Bank: Handelsbanken

Kontonr: 6495 2017610

Swift:/BIC: HANDDKKK

IBAN: DK9364950002017610