IP Tracking

På dit website

Med IP Tracking har du mulighed for at se, hvilke konkrete virksomheder som besøger din hjemmeside, hvilke sider de kigger på og hvor længe. Dit website bliver besøgt af mange virksomheder. Du har ”call to action” på de fleste sider. Du har gjort hvad du kunne for at være interessant og relevant for dine nuværende og kommende kunder, men der er for få virksomheder, som tager kontakt til dig.

Men ifølge det anerkendte analyse- og rådgivningsfirma, Gartner, er det maksimalt 5% af alle virksomheder, som giver sig til kende efter de har besøgt en hjemmeside og dermed er der også en risiko for, at du går glip af reelle salgsmuligheder.

IP Tracking på hjemmesiden løser denne udfordring. Med IP Tracking modtager du automatisk detaljerede rapporter om besøgsadfærden. Hvad interesserer? Ændrer interessen sig? Ændrer besøgsfrekevensen sig? Rapporterne præsenterer et dynamisk billede af dine målgruppers interesse for din virksomhed og dine produkter og ydelser.

Med kvalificerede og aktuelle data i hånden, får du dermed mulighed for at målrette salgsstyrkens indsats mod varme leads, med det helt rigtige budskab, på det helt rigtige tidspunkt.

FAQ om IP Tracking

Hvordan fungerer det? Er det lovligt? Hvordan får jeg adgang til informationerne? Hvor mange kan få rapporterne? Hvordan ved jeg, om IP Tracking fungerer på min hjemmeside? Hvordan kommer jeg i gang? Hvilke begrænsninger er det? Har alle firmaer en IP-adresse? Hvad skal jeg egentlig bruge informationerne til? Jeg ved jo ikke, hvem jeg skal ringe til. Fungerer det kun for Danmark og danske virksomheder? Kan vores søsterselskab i udlandet også bruge det her?

Prøv IP Tracking i 14 dage

At prøve IP Tracking er ganske enkelt.

  1. Du får et script, som du lægger på dit website.
  2. Efter ca. 14 dage mødes vi igen og drøfter resultaterne og mulighederne.

Og så er det op til dig at vurdere om IP Tracking er en god investering. Det er meget enkelt – og vi hjælper hele vejen.

14 dages fri prøveperiode

Skab værdi med IP tracking

Digitale aktiver

Den viden du samler om dine kunders adfærd på dit website, er et digitalt aktiv. Et aktiv på linje med andre aktiver. Aktivet skal vedligeholdes og anvendes. Digitale aktiver er data om dine kunders adfærd på dit website, der fortæller om deres interesse for din virksomhed og dine produkter og ydelser. Hvad kigger kunden på? I hvilken rækkefølge og hvornår? Og når du kombinerer den digitale viden med din salgsafdelings viden om kunden, får du også svar på hvorfor.

Viden giver mulighed for at handle.

Digitale kontaktpunkter

Jo flere steder og jo tidligere dit website møder kundens købsproces, jo større muligheder har du for at være med til at sætte en dagsorden. IP Tracking rapporterer om dit website møder kundens købsproces, og hvor i processen det sker.

Den digitale markedsplads

Udviklingen har ændret markedskommunikationen fra en-til-mange til mange-til-mange. Kunderne venter ikke på dit budskab, de søger indhold mange steder. Køberne udveksler synspunkter og sammenligner på kryds og tværs. Vinderen er den virksomhed, som tidligt skaber værdi for kunden. Oplevelsen af værdi i kommunikationen får kunden til at vente værdi i produktet og ydelsen. Og når du kender dine kunders adfærd, kan du udvikle dit website til at levere værdierne.