IP Targeting

Bannerannoncering

Med IP Targeting kan du eksponere din bannerannoncering for udvalgte virksomheder eller brancher og deres medarbejdere.

Du  ønsker præcision i din bannerannoncering. Du  ønsker at kunne styre hvilke brancher eller helt konkrete virksomheder, der skal se dine digitale budskaber. Du  ønsker selv at kunne definere din målgruppe.

IP Targeting er den løsning, som garanterer, at dine bannerannoncer vises til lige præcis de navngivne virksomheder, som du udpeger på alle de aktuelle og relevante medier.

Det er ikke længere tilfældigheder og håb, der driver dine digitale bannerkampagner. Det er præcis og målrettet digital annoncering til lige netop de virksomheder, du ønsker som dine fremtidige kunder.

FAQ om IP Targeting

Hvordan fungerer det? Er det lovligt? Kan jeg se, hvem der klikker på annoncerne? Hvad kan jeg forvente af en kampagne? Hvad betyder ABM? Hvilke bannerformater er de bedste, og hvor mange skal jeg lave til en kampagne? Kan jeg bruge animerede bannere til kampagnen? Hvilke websites har jeg adgang til? Kan jeg fravælge websites, hvor jeg ikke vil have, at vores annoncer vises?

Så nemt kommer du i gang!

  1. Hvilke virksomheder og organisationer ønsker du, der skal se dine budskaber?
  2. Hvilken periode ønsker du din kampagne skal gennemføres i?
  3. Hvor lang tid ønsker du kampagnen skal løbe?

Ingen fordyrende mellemled. Enkelt og ligetil.

 

Sådan kan IP-Targeting anvendes

Vind tabte kunder tilbage

Design din annonce med attraktive budskaber, der kan gøre en forskel for din målgruppe, som du og dine sælgere nøje har udvalgt. Måske en sidegevinst endda er flere email-permissions til jeres distributionsdatabase.

Støt salgsprocessen

Dine sælgere har f.eks. 30 gode leads/emner. Støt salgsprocessen ved at placere dine annoncer for netop de virksomheder, som er i dine sælgeres pipeline. Du kan sikre, at dine annonce vises f.eks. 100.000 gange for de udvalgte virksomheder.

 

“60-70% af toplederne mener, at deres virksomheder er dygtige til kundeservice. Men kun 7% af forbrugerne mener, at virksomhederne er kundeserviceorienterede”

Brug IP adresserne til at få viden om dine kunders behov.

Tal med os om en målrettet kampagne, der øger dit salg