IP Lead Tracking

Analyser med Leadenhancer

Derfor Lead tracking

Årsagen til lead trackings relevans er at kundernes købsmønster har ændret sig. Gartner Group rapporterer, at ca. 95% af de virksomheder, der besøger et B2B website undlader at give sig til kende. Virksomheder frasorteres idag af potentielle leads, der selv undersøger mulighederne på nettet. Og virksomhederne frasorteres uden at vide, at de er deltagere i en leverandørkvalificering. Leads af i dag tager selv styringen i modsætning til leads af i går, der gav sig til kende ved f.eks. at rekvirere brochurer og materiale.
analyser med leadenhancer

Informationer til salgsfunktionen

Besøgsinformationer kan prioriteres og sorteres og anvendes i salgsarbejdet med den helt rigtige timing. Besøgsinformationerne udvider din salgsorganisations viden om kunders ønsker og behov.
I får informationerne på 3 måder:

  • besøgsrapporter via automatisk mail
  • log-in til Leadenhancer
  • integration til CRM-systemet via openAPI eller allerede udviklede apps

Leadenhancer og mersalg

Leadenhancer giver dig 3 muligheder for mersalg;

  • du får navne på nye salgsmuligheder i jeres marked (nysalg)
  • du får navne på eksisterende kunder (mersalg og opsalg)
  • du får navne på tidligere kunder (gensalg)
    Alt sammen fordi de virksomheder, der besøger dit website, identificeres via deres ip-adresse, og i real-tid får din salgsfunktion følgende:
  • den besøgende virksomheds navn, CVR-nr, branchekode, adresse, telefon mv.
  • de sidenavne, som virksomheden har besøgt
  • tidsforbruget på hver side
  • rækkefølgen af sidebesøg

Timing er afgørende

Allerede samme dag som et “tracking-script” installeres i kilden på websitet, ser du de virksomheder, både kunder og emner, der leder efter jeres produkter og ydelser. Først og fremmest får du stærkt forøget viden om dine kunders ønsker og behov. Resten er timing og op til din salgsafdeling.

Prøv det gratis og se alle de besøgende på jeres website. Det er nemt at komme i gang, og der skal måske blot 3 – 4 nye ordrer til på et år til investeringen giver overskud. Timingen for kontakt til de rette virksomheder er altafgørende – udnyt den.

Er dit website attraktivt?

Du kan analysere besøgene og få svar:

  • navne på de nuværende kunder som anvender websitet?
  • svarer navnene på de virksomheder og brancher, som besøger de enkelte sider, til jeres forventninger?
  • navne på de virksomheder, som besøger websitet efter et salgsbesøg, kampagner, messer o.l.

Det handler hele tiden om navngivne virksomheder – ikke statistik.

Købe 2.0 køber digital

Er dine salgsprocesser digitaliseret?
Mødes I digitalt?

Prøv leadenhancer i 14 dage

At bruge lead tracking fra Leadenhancer er ganske enkelt, også i prøveperioden. Du får et script, som du lægger på dit website. Vi holder et møde med dig af ca. 1 – 2 timers varighed, hvor du bliver sat ind i rapporterne og deres anvendelse. Efter de 14 dage mødes vi igen og drøfter resultaterne og mulighederne. Og så er det op til dig at vurdere om Leadenhancer er en god investering.

Det er meget enkelt – og vi hjælper hele vejen.

14 dages fri prøveperiode